worldartstardoll

Alla inlägg under februari 2011

Av Stardoll skrivarna - 8 februari 2011 17:00


Gör följande för att få diademet:

Använd en tysk proxy som t.ex  www.4proxy.de


Sedan sök efter Stardoll.com och logga in, sedan söker du efter:

www.stardoll.com/sv/contest/finish.php?id=951


Klar, du finnner den i din medoll editor!

Av Stardoll skrivarna - 8 februari 2011 16:50

Gör följande för att få Justin Biebers keps:

Använd en tysk proxy som t.ex  www.4proxy.de


Sedan sök efter Stardoll.com och logga in, sedan söker du efter:

www.stardoll.com/sv/contest/finish.php?id=957


Klar, du finnner den i din medoll editor!


  

För nästa gåva krävs ingen proxy, däremot ditt stardoll ID-nummer.


Du hittar ditt ID-nummer under Mitt konto -> Inställningar


Efter det skriver du in den bakom ''='' på adressen nedan, alltså ersätter du den med texten bakom:

http://www.premiereclub.co.uk/comp.php?comp=72&u=HÄR SKA DITT ID VARA


Nu söker du efter länken och när du kommer fram klicka på   

Registrera dig på sidan (falsk info. om ni önskar så), därefter kommer du till en annan sida, klicka på att gå till din suite:



                                                  
                         //www.Lisa.se  

Av Stardoll skrivarna - 3 februari 2011 10:30

Är sjuk så därför har jag inte orkat blogga:(

Jag ska försöka blogga mer igen.

  

//Valp_stargirl

Av Stardoll skrivarna - 1 februari 2011 15:45


Jag hittade en smink video som jag tyckte var bra

Det är tyver inte min

#Valp_stargirl




ps:Det är en gammal video

Presentation


Worldartstardoll
2011
Din dröm kanske
uppfylls

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Ny design! Vad tycker ni?
 Hjätte snygg
 Bara snygg
 Ful
 Skit ful

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards